MAT_3467.jpg

MAT_3472.jpg

Elég mozgalmas hétvégét tudhatok magam mögött, ami nem is kezdődhetett volna mással, mint a Glamour napok rohanós vásárlókörútjával. Szerencsére a drogériás köröket már letudhattam szerdán, így a leginkább idegeket igénybevevő DM és Rossman párost nyugodtan és akadálymentesen átvészeltem, mindenből raktározva, amire szükségem volt. Ezekkel valahogy soha nem volt szerencsém, mindig a legnagyobb tömeget fogtam ki, és természetesen az én árnyalatom fogyott el az alapozóból, az az illat nem maradt már csak, amiért mentem, et cetera, et cetera… Erre a problémámra találtam megoldást a hajnalban kelős, nyitásra odaérős politikámmal, és láss csodát: bevált! Maximum 10 ember lézengett az üzletekben, én pedig fél óra alatt letudtam körülbelül fél évnyi smink- és drogériás terméket. A L’oreal 5in1 BB krémjéhez ez úton is nagy reményeket fűzök, két nap használat után  pedig egyelőre azt mondhatom, hogy megéri az árát. Nem különben az új Maybelline Fit me! korrektor, melynek kellemes textúrája van és gyönyörű, egységes fedést biztosít. A nyári rohanósabb mindennapokra e kettő kombinációja tökéletes sminkalapul fog szolgálni, a komolyabb sminket megkövetelő eseményekre pedig biztosan a Fit me! alapozóért fogok nyúlni.

MAT_3458

A ruházati, illetve kiegészítős haul kicsit más köntösben fog érkezni hamarosan, inkább élesben tesztelem őket, egy-egy outfit-bejegyzés keretein belül. Stay tuned! 

MAT_3512MAT_3538MAT_3553MAT_3561

Közeledve a Húsvéthoz pedig vasárnap kipróbáltam egy gyors és nagyon finom csokispuffancs receptet, ami osztatlan sikert aratott otthon. Az egész művelet nem vesz igénybe többet, mint maximum fél óra, takarítással, előkészülettel és sütéssel együtt. Biztosan el fogom készíteni a hétvégén is, tökéletes egy cappuccino vagy akár egy fagylalt mellé rágcsálnivalónak.

Hozzávalók (körülbelül két tepsinyi lesz belőle):

125 g puha margarin

130 g liszt (ez lehet teljeskiörlésű vagy finomliszt is, ízlés és étrend kérdése)

035 tk szódabikarbóna

0,5 tk sütőpor

150 g cukor (ezt szintén lehet helyettesíteni Xilittel, vagy Eritrittel is)

1 db tojás

45 g cukrozatlan kakaópor

1 csipet só

1 csomag vaníliás cukor (én ezt kihagytam, nem akartam túl édesre, de helyettesíthető akár szerecsendióval vagy egy kevés fahéjjal is)

175 g aprított fehércsokoládé

Először habosra kevertem a margarint és a cukrot, egy csipet sóval, majd ehhez adtam hozzá a tojást is. Mikor szép krémes, habos állaga lett, beleöntöttem a száraz hozzávalókat, mint a lisztet, sütőport, szódabikarbónát és adott esetben a szerecsendiót vagy vaníliás cukrot. Mikor a tészta elérte a masszív, de még mindig krémes állagát, beledobáltam a fehércsokoládé darabokat is, majd az egészet egy fakanál segítségével alaposan átkevertem. Végül pedig kisebb halmokban, kiskanál segítségével tepsire helyeztem őket, majd mehettek is be a sütőbe, 180 °C-on, körülbelül 8-10 percig.

MAT_3685MAT_3585MAT_3591MAT_3600MAT_3621

MAT_3636.jpgMAT_3676-2

Egy meleg cappuccino, napsütés, a frissen sült csokoládépuffancs és nem is kell sok az instant örömökhöz, nem igaz?

MAT_3710.jpg

Bernadett

 

Foto: Máté Zsidákovits

Leave a Reply

